Hej! Nu har vi uppdaterat hela forumet till en ny och modernare version. Om ni inte kan logga in med erat gamla lösenord så använd jag har glömt mitt lösen länken. ⚠️

Ska det vara så här dålig bildkvalité

Här kan du ställa frågor och diskutera kring hårdvaran. GoPro HERO11, HERO11 Mini, MAX, HERO7, HERO6, HERO5, KARMA,GoPro HERO4, GoPro HD HERO2 Professional, GoPro HD HERO original osv.
b
borjeensgard

Ska det vara så här dålig bildkvalité

Inlägg av borjeensgard »

Detta är en 100% crop på en bild jag tog igår kväll.
Jag tycker att bildkvalitén är dålig inte bara på denna utan andra bilder i dagsljus också.
Saker i bakgrunden ser nästan tecknade ut. Hur ser det ut hos er? Är detta den kvalitén som man får räkna med?

Mvh
//BE
Bilagor
Skärmavbild 2016-03-12 kl. 18.13.12.jpg
Användarens profilbild
adrian
Admin

Re: Ska det vara så här dålig bildkvalité

Inlägg av adrian »

borjeensgard skrev:Detta är en 100% crop på en bild jag tog igår kväll.
Jag tycker att bildkvalitén är dålig inte bara på denna utan andra bilder i dagsljus också.
Saker i bakgrunden ser nästan tecknade ut. Hur ser det ut hos er? Är detta den kvalitén som man får räkna med?

Mvh
//BE
Hej Börje!

Vilken GoPro kamera har ni använt er av och vilken kamerainställning använde ni? Har ni någon av de nyare GoPro kamerorna så kan jag rekommendera att ni provar Night Photo.

Här finner ni även en användbar guide (engelsk) med bra exempel, https://gopro.com/support/articles/how- ... ight-lapse.

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
Skriv svar