Hej! Nu har vi uppdaterat hela forumet till en ny och modernare version. Om ni inte kan logga in med erat gamla lösenord så använd jag har glömt mitt lösen länken. ⚠️

Stendöd Gopro 4 black

Här kan du ställa frågor och diskutera kring hårdvaran. GoPro HERO11, HERO11 Mini, MAX, HERO7, HERO6, HERO5, KARMA,GoPro HERO4, GoPro HD HERO2 Professional, GoPro HD HERO original osv.
A
Astridnilsson

Stendöd Gopro 4 black

Inlägg av Astridnilsson »

I somras köpte jag en gopro 4 black begagnad. Detta inför en längre semester. Kameran fungerade väl till en början men snart därefter uppstod problem med laddningen. För att få lampan att lysa och enheten att ladda krävdes en massa trixande. Ut med batteriet, ut med minneskortet osv. Väl i väg hade jag ingen möjlighet att köpa ett nytt batteri utan hoppades istället på att det var sladden som var trasig och köpte mig därför en ny. Efter att ha trixat ett hel den med den nya sladden fick jag kameran laddad. Använde den då under en vandring tills laddningen tog slut totalt. Och därefter får jag inte igång kameran överhuvudtaget.

Har provat de lösningar som finns upplagda på youtube. Bland annat att försöka återuppliva batteriet med hjälp av en sönderklippt usb-kabel. Detta utan framgång.
Användarens profilbild
adrian
Admin

Re: Stendöd Gopro 4 black

Inlägg av adrian »

Hej igen!

Läs gärna igenom den här tåden (viewtopic.php?f=5&t=352) och prova med förslagen som står där.
Återkom sedan och berätta hur det gick. :)

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
Skriv svar