Hej! Nu har vi uppdaterat hela forumet till en ny och modernare version. Om ni inte kan logga in med erat gamla lösenord så använd jag har glömt mitt lösen länken. ⚠️

Go Pro Studio 2

GoPro App, QuikStories, Fusion Studio, Passenger, Quick & Splice, GoPro CineForm Studio, GoPro 3D Center, mjukvara uppdateringar osv.
r
rookie

Re: Go Pro Studio 2

Inlägg av rookie »

Tjena igen.
Nu har jag åkt ut för ett nytt fenomen, då jag importerade nya flilm klipp till studio så får jag inte med alla clip från kameran.
Så jag gick in i kameran för att hämta dom klippen som inte kom med och vissa gick att ta in men vissa började att ladda men så fick jag felmedelande att tidsgränsen är uppnådd och klippet går inte att öppna och ikonen för klippet ändras från vanlig symbol till en med en typ filmrensa med en not på och vissa laddas men kommer inte in och vart dom far vete fan.
finns det någon begränsning på hur många klipp man kan importera?
Kameran är jag nöjd med men det verkar vara mycket tjorv med studio mjukvaran.

Nu har jag lyckats få alla mina klipp i studio men jag fick sätta sd kortet direkt i pc,n och importera klipp för klipp som inte flyttades automatiskt för att det skulle gå.

skulle det finnas en flik " Tips & Trix" där man skulle kunna lägga in lösningar som man hittat på problem så kanske det blir lättare för alla att hitta?
Användarens profilbild
adrian
Admin

Re: Go Pro Studio 2

Inlägg av adrian »

rookie skrev: Nu har jag lyckats få alla mina klipp i studio men jag fick sätta sd kortet direkt i pc,n och importera klipp för klipp som inte flyttades automatiskt för att det skulle gå.

skulle det finnas en flik " Tips & Trix" där man skulle kunna lägga in lösningar som man hittat på problem så kanske det blir lättare för alla att hitta?
Hej!

Personligen så överför jag alltid allt material till datorn först innan jag börjar redigera eller eventuellt en höghastighets extern hårddisk. Då brukar det flyta på bra.

Hur som helst så var det bra att det löste sig.

Angående Tips & Tricks frågan så kan jag kolla på lite olika alternativ. Till exempel skapa en egen kategori, forumdel eller liknande. Men tillsvidare får ni gärna posta tips och trick i http://goproforum.se/viewforum.php?f=4.
"Wear it. Mount it. Love it."
Skriv svar