Hej! Nu har vi uppdaterat hela forumet till en ny och modernare version. Om ni inte kan logga in med erat gamla lösenord så använd jag har glömt mitt lösen länken. ⚠️

GoPro kameran låser sig!

Här kan du ställa frågor och diskutera kring hårdvaran. GoPro HERO11, HERO11 Mini, MAX, HERO7, HERO6, HERO5, KARMA,GoPro HERO4, GoPro HD HERO2 Professional, GoPro HD HERO original osv.
L
Lasse55

GoPro kameran låser sig!

Inlägg av Lasse55 »

Hej! Jag har en GoPro kamera köpt 2019 som heter GoPro Hero 2018. Har använt den mycket och fungerat klanderfritt men nu på sista tiden så när jag använder knappen ovanpå kameran den s.k snabbinspelningsknappen som startar inspelningen direkt vid ett knapptryck. Nu låser den sig och skärmen blir svart och inget händer. Går inte att stänga av den med onoff knappen på sidan ens. Måste öppna o dra ur batteriet och tillbaka. Det händer typ 5 gånger av 10 och så irriterande. Jag betalar för solidförsäkring på den varje år och tog den med till butiken Netonnet och skulle visa men då fungerade den som den skulle så typiskt. Så butiken tyckte det var dumt ta emot den o kolla den för då åker jag på en avgift om felet inte skulle uppstå när dom testar. Åkte hem och testade par gånger den fungerade. men senare är det samma irriterande fel igen. Nån som vet vad det kan vara för fel?