Kan ej ladda 100 fps filer

GoPro App, QuikStories, Fusion Studio, Passenger, Quick & Splice, GoPro CineForm Studio, GoPro 3D Center, mjukvara uppdateringar osv.

Kan ej ladda 100 fps filer

Inläggav smulan » mån 18 jul 2016, 14:17

Har laddat ner senaste GoPro studio. Men kan inte ladda in, dels filer som är filmade med Hero4 session i 100 fps hastighet, för att göra mjuk slow motion. Dels vissa, men inte alla i normal hastighet från Hero 3+.

Detta problem har jag redan i steg 1 i programmet. Är GoPro studio speciellt lynnigt eller känsligt? Jag har använt andra program hittills och det här är första gången jag försöker använda detta.

Om det inte går att här köra 100 fps, finns det någon som kan tipsa om något annat där det funkar för att få slow motion?
smulan

Status:

Re: Kan ej ladda 100 fps filer

Inläggav Adrian » ons 17 aug 2016, 19:07

Hej Rolf!

Läs igenom denna tråden och prova de olika förslagen:
viewtopic.php?f=6&t=174.

Kvarstår situationen så säg till.

Vänliga hälsningar
//Adrian-H
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian
Admin

Status:

Inläggav smulan » ons 17 aug 2016, 21:53

Tack för den länken Adrian. Trådskaparen där hade precis samma bekymmer och förtvivlan som jag haft. Och tricket att åäö inte får finnas någonstans i sökvägen, var just det som löste problemet.

Det var f.ö. ganska många år sedan som man hade just det i åtanke med datorerna. Men inte nu längre och det förvånar mig att en sådan ny företeelse som GoPro lider av en riktigt gammaldags begränsning! Men jänkarna tänker tydligen inte så mycket på övriga världen. Även om de gärna säljer utanför sina egna gränser.
smulan

Status:

Inläggav Adrian » mån 12 sep 2016, 18:15

smulan skrev:Tack för den länken Adrian. Trådskaparen där hade precis samma bekymmer och förtvivlan som jag haft. Och tricket att åäö inte får finnas någonstans i sökvägen, var just det som löste problemet.

Det var f.ö. ganska många år sedan som man hade just det i åtanke med datorerna. Men inte nu längre och det förvånar mig att en sådan ny företeelse som GoPro lider av en riktigt gammaldags begränsning! Men jänkarna tänker tydligen inte så mycket på övriga världen. Även om de gärna säljer utanför sina egna gränser.

Hej igen!

Inga problem, bra att det löste sig.

Ja ni, jag vet inte riktigt hur tankarna gick. Det kanske är svårare att programmera med så många olika symboler och tecken som det finns (tänk er bara ryska, kinesiska, grekiska bokstäver). Man ville möjligen hålla en enkel standard som är universell mer eller mindre och funkar för många.

Sen kan man också ha lite i åtanke att det är ett program med bra funktioner, som är lanserat och utgivet helt gratis för allmänheten. :)
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian
Admin

Status:

Återgå till Mjukvara