Gopro El Grande

Diskutera om alla tänkbara GoPro tillbehör! GoPro Media Mod, Display Mod, Light Mod, KARMA Grip, Pro Handlebar / Seatpost / Pole Mount, Swivel Mount, OMNI (VR), LCD BacPac, Battery BacPac, 3D HERO System, Surf HERO Mount, Tripod Mount, Chest Mount m.m.

Gopro El Grande

Inläggav Freeman » sön 19 jul 2020, 21:19

Hej alla!
Ny här på detta forum, vet inte hur aktivt det är, men hade behövt lite hjälp om någon här vet något om mitt problem.
Har bestämt mig för att jag ville ha en Gopro El Grande och beställde först från ett ställe online... Fick hem den efter några dagar men fick en gammal version utan metallstativgängan i botten... Blev så trött och efter diskussioner med supporten på stället där jag beställt den, Outnorth, så visade det sig att dom hade fått hem nyligen, men måste fått gamla från leverantören eller Gopro själva... Reklamerade den och gjorde ett nytt försök, denna gången hos Scandinavian Photo och blev garanterad att det var den nya versionen med gängan i botten... Samma sak igen! Då blev jag så frustrerad att jag kände att jag måste ta reda på vad problemet är. Inne på Gopro:s egna forum så ser jag att det 2018 gjordes en designändring där gängan kom till. Jag har reklamerat den andra också och vet inte hur jag ska få tag på en med denna gänga i botten... Jag hoppas innerligt att någon kan hjälpa mig i rätt riktning så jag kan få tag på en uppdaterad El Grande!

Mvh. Henrik
Freeman
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 19 jul 2020, 21:06

Återgå till Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se