Mikrofonadapter

Diskutera om alla tänkbara GoPro tillbehör! GoPro Media Mod, Display Mod, Light Mod, KARMA Grip, Pro Handlebar / Seatpost / Pole Mount, Swivel Mount, OMNI (VR), LCD BacPac, Battery BacPac, 3D HERO System, Surf HERO Mount, Tripod Mount, Chest Mount m.m.

Mikrofonadapter

Inläggav Joones » tis 20 mar 2018, 18:58

Hej,
Är det någon som har koll på om det finns någon "pirat-adater" som fungerar till GoPro Hero4 Silver?
Jag har provat två olika adaptrar men ingen av dem fungerar. Den senaste jag provade kopplar ur inbyggda mikrofonen men endast brus hörs. Om jag mins rätt stängde den förra även displayen. Jag har provat med två olika mickar och i två olika GoPro Hero4 Silver, men inget ljud spelas in. Jag har en original-adapter och den fungerar, men tydligen finns inte originalet att köpa i Sverige längre. Jag har hittat några sidor i USA, men de skickade inte till Sverige.
Eventuellt har jag hittat en sida som skickar till Sverige och beställt där ifrån men jag har inte fått någon ännu så jag kan inte verifiera om det verkligen är original.

Så om någon vet en "pirat" som fungerar så vore det till stor hjälp för mig och säkert även andra GoPro Hero4 ägare.

Det känns ju lite tråkigt att behöva byta kamera för att det inte finns adaptrar som fungerar, i övrigt är jag ju nöjd med kamerorna.

//Jonas
Joones
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 28 jun 2016, 10:29

Re: Mikrofonadapter

Inläggav Adrian-H » ons 02 maj 2018, 11:34

Hej Jonas!

Får man fråga varför ni inte använder er original mikrofonadapter om ni nu har en och den fungerar? :?:

Tyvärr vet jag inga tredjepartstillverkare adaptrar som fungerar. Jag rekommenderar att ni använder en original GoPro produkt för bästa kompatibilitet och funktion.

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg


Återgå till Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se