Vilket tillbehör använder du mest?

Diskutera om alla tänkbara GoPro tillbehör! GoPro Media Mod, Display Mod, Light Mod, KARMA Grip, Pro Handlebar / Seatpost / Pole Mount, Swivel Mount, OMNI (VR), LCD BacPac, Battery BacPac, 3D HERO System, Surf HERO Mount, Tripod Mount, Chest Mount m.m.

Vilket tillbehör använder du mest?

Inläggav jochnick » lör 10 mar 2018, 08:42

Kul att höra hur ni använder era kameror. Vad sitter din kamera oftast på? Vilket tillbehör använder du mest?

Mina mest använda tillbehör är 3-way och Karma Grip. Jag älskar Karma Grippet men av någon anledning så är det allt oftare kameran sitter på 3-way.

Sen använder jag olika tillbehör till specifika aktiviteter men rent allmänt så är det dessa två tillbehör jag använder mest.
jochnick
 
Status:
Inlägg: 8
Blev medlem: fre 09 mar 2018, 20:45

Re: Vilket tillbehör använder du mest?

Inläggav Adrian-H » tor 15 mar 2018, 18:50

Kul tråd! Jag är också nyfiken på att läsa vad andra använder. :?:

Det varierar såklart på vad och hur det ska filmas men själv blir det ofta en tripod och en kamerastav som 3-Way, El Grande eller liknande. Jag har dessvärre ingen egen KARMA Grip men det ser så smoooth och fint ut med det tillbehöret så jag förstår verkligen att ni gillar det.

Jag tycker också de vanliga klisterfästena är mycket praktiska, de går att använda till allt möjligt. Även Suction Cup är lätt att smacka fast på bil, fönster eller övriga ytor.
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg

Re: Vilket tillbehör använder du mest?

Inläggav jochnick » tis 20 mar 2018, 07:14

Är du nöjd med El Grande? Har vart sugen på en sedan de kom, man kan ju sätta Karma Grip på den.
jochnick
 
Status:
Inlägg: 8
Blev medlem: fre 09 mar 2018, 20:45


Återgå till Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se