Gopro Quick på Svenska??

GoPro App, QuikStories, Fusion Studio, Passenger, Quick & Splice, GoPro CineForm Studio, GoPro 3D Center, mjukvara uppdateringar osv.

Gopro Quick på Svenska??

Inläggav Hasse » ons 20 feb 2019, 19:11

Har köpt en Gopro Nero 7 Black inför en resa till Mauritius och Seychellerna med mycket snorkling. Har nu laddat ner Gopro Quik i min PC (Windows 10) Men ingen ting kan jag dela på Facebook. Då försökte jag binda ihop den med Facebook och då stod jag där med två konton på Facebook (Hur jag nu skall få bort den sista utan att allt försvinner.) Min fråga är om det finns något sånt här på svenska då andra språk inte ligger mig i fatet det minsta. Jag fattar inte mycket av det som står där. Här skall man ju kunna redigera och mixtra med sina filmer och bilder men man fattar ju inte ett smack hur man skall göra. Får man lite ledtrådar i programmet så brukar man kunna lista ut det själv, men här tycker jag det är väldigt avskalat. Man känner inte igen sig alls. Alltså var hittar jag en instruktion på svenska och hur delar man på Facebook? Annars får jag väl återgå till min Denver för 599:- från Ullared, Den är i alla fall enkel att använda om man inte kan hitta någon hjälp någonstans. Tyvärr får man ingen hjälp från NetonNet där jag köpte den. De hänvisar bara till Gopros Hemsida.
Mvh Hasse Ingemarsson (Som är i behov av hjälp)
Hasse
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 20 feb 2019, 18:15

Återgå till Mjukvara

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se