Quick desktop

GoPro App, QuikStories, Fusion Studio, Passenger, Quick & Splice, GoPro CineForm Studio, GoPro 3D Center, mjukvara uppdateringar osv.

Quick desktop

Inläggav Perh » ons 30 aug 2017, 10:19

Hej,
Jag försöker installera Quick desktop men lyckas inte. Får samma felmeddelande (bifogar) varje gång jag försöker. Har försökt läsa mig till via supporten men är inte tillräckligt datorvan för att lyckas omsätta informationen till verklighet :). Har windows 10, 64 versionen.

Tacksam för hjälp.
Perh
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 30 aug 2017, 10:12

Re: Quick desktop

Inläggav Adrian-H » fre 01 sep 2017, 12:16

Hej Per!

Det har inte med programvara att göra utan troligen Windows.

Det första ni kan testa med är att köra Quik som administratör, det gör ni genom att högerklicka på programmet och välj "Kör som administratör".

Andra förslag:
- Se till så att er drivrutiner för ert grafikkort är uppdaterade.
- Ominstallera programmet helt och hållet. Ta bort det från kontrollpanelen och setup:en. Seden hämta det på nytt ifall det kan ha blivit skadat vid nedladdning. Starta också om datorn genom att dra ut strömkablen (har ni en laptop så plocka in och ut batteriet).
- Sök efter hårddisk fel i CMD. Sök på CMD i startfältet och starta det som administratör, sedan skriv "chkdsk c: /f /r" så kommer ni behöva skriva "y" för att datorn ska starta om och påbörja sökningen.

Återkom gärna, så vi får veta hur det gått. :)

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg


Återgå till Mjukvara

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se