Hero 5 Black Batteri laddar ur

GoPro App, QuikStories, Fusion Studio, Passenger, Quick & Splice, GoPro CineForm Studio, GoPro 3D Center, mjukvara uppdateringar osv.

Hero 5 Black Batteri laddar ur

Inläggav Fixaren » fre 20 jan 2017, 10:41

Jag har en 2mnd gammal Hero 5 Black som jag är mkt nöjd med MEN!
Den senaste tiden har jag märkt att den är tom varje gång jag tar den efter att den legat kanske 1 vecka, i början gjorde jag likadant men upplevd inte detta då.

Är det ngn som har samma problem?



-Fixaren
Fixaren
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 20 jan 2017, 10:36

Re: Hero 5 Black Batteri laddar ur

Inläggav Adrian-H » fre 20 jan 2017, 14:00

Hej Rickard!

Detta är något jag läst om tidigare. I många fall har det ordnat sig genom att uppdatera kameran till senaste mjukvaran, det gör ni här https://gopro.com/update/hero5.

Det kan också vara bra att kolla så att ni har stängt av den ordentligt, även Wi-Fi. Kameramodellerna innan har haft en blå lampa som lyst när Wi-Fi varit påslaget, det har inte GoPro HERO5. Så stäng av det bland inställningarna innan ni stänger av kameran.

Sedan går det ju också plocka ur batteriet och lägga det vid sidan om bara.

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg

Re: Hero 5 Black Batteri laddar ur

Inläggav inga46 » tor 14 mar 2019, 19:47

Har samma problem. Stänger av den efter körning (bil) står på 100%. Dagen därpå kan den vara helt tom. Har fått 2 nya telefoner men problemet fortsätter. Händer några ggr/månad. Måste vara något med SW som gör att kameran inte stängs av fast man tror den är avstängd. Problemet är att den sedan inte går att starta förrän den laddats ett tag.
inga46
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 14 mar 2019, 19:34


Återgå till Mjukvara

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se