GoPro - KARMA uppdateras med "Follow me" + mer

Senaste nyheterna inom GoPro!

GoPro - KARMA uppdateras med "Follow me" + mer

Inläggav Adrian-H » lör 30 sep 2017, 14:08



GoPro - KARMA uppdateras med "Follow me" + mer
KARMA drönaren får sig som många längtat efter en "follow" funktion som gör att med hjälp av GPS kan den följa efter handkontrollen. Drönaren hänger med er vart ni går, håller er i fokus och ser till att ni är med bilden.


Watch en annan ny funktion, gör att quadkoptern hovrar still på samma plats fast roterar runt för att hålla er/handkontrollen i bild.


Cable Cam läget har fått upp till tio punkter man kan sätta ut för att göra mer komplexa inspelningar.


Look Up Tilt, ett läge som låter kameran tiltas uppåt ännu mer för att se ovanför horisonten.


Uppdateringen inkluderar givetvis också så att nya HERO6 blir kompatibelt med systemet.

För att hämta & installera dessa gör ni följande:
https://gopro.com/help/articles/How_To/How-To-Connect-The-Karma-Controller-to-WiFi

Produktsida: KARMA

Informationsvideor & manualer: GoPro KARMA Drone

#GoPro #TheMoment #Follow #Watch #Uppdatering #Mjukvara #KARMA #KARMADrone #Nyhet #GoProForumSE
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg

Re: GoPro - KARMA uppdateras med "Follow me" + mer

Inläggav jochnick » lör 10 mar 2018, 08:29

När jag läser det här så inser jag hur lite jag använder dessa flyglägen. Det beror antagligen på att jag oftast filmar andra med min Karma Drone.
Men när jag provat dem så fungerar de toppen.
jochnick
 
Status:
Inlägg: 8
Blev medlem: fre 09 mar 2018, 20:45

Re: GoPro - KARMA uppdateras med "Follow me" + mer

Inläggav johnwayne » mån 27 jan 2020, 13:50

mycket intressant ämne. Tack så mycket för att du delar användbar information som du säkert kan använda i ditt arbete. glad att dela detta med mina vänner och kollegor.
johnwayne
 
Status:
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 27 jan 2020, 13:48


Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se