Lansering av GoProForum.se!

Uppdateringar & nya funktioner!

Lansering av GoProForum.se!

Inläggav Adrian-H » fre 10 jan 2014, 22:10

Vi är en helt ny växande hemsida som inriktar sig på produkter från GoPro. Här på GoProForum.se så hittar ni massvis med användbar information. Ni håller er dessutom lätt uppdaterade på vad som händer i GoPro världen.

Den här sidan är skapad utav ren passion och glädje för varumärket GoPro. Vi strävar efter att bli det först nämnda forumet inom allt GoPro relaterat i Sverige.

Vi uppmuntrar stark användare med egna GoPro produkter till att vara aktiva och delta i diskussioner genom att dela med sig om sina erfarenheter och kunskaper.

Som ny medlem ska ni absolut inte vara rädd eller blyg för att starta igång nya trådar. Fråga på och dela med er om vad ni tycker och tänker.

Eftersom hemsidan är alldeles ny så befinner den sig endast i BETA stadiet. Med andra ord kan det finnas några buggar och fel i början. För att nå en så bra och användarvänligt hemsida som möjligt uppskattar jag om ni kan rapportera/skicka ett pm till mig vid problem.

Ha det kul, hjälp varandra och lär er något nytt!

"Be a HERO"

Med vänliga hälsningar
//Från grundaren (Adrian-H)
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg

Re: Lansering av GoProForum.se!

Inläggav mackar » lör 07 jun 2014, 15:07

Kul med ett svenskt forum, är medlem på ett par utländska men det är alltid roligt när det kommer svenska alternativ.

Är ganska nybliven goproägare, har använt Contourkameror under många år men de inte har uppdaterat sina modeller på ett tag, började dessutom flyga quadrokopter nyligen och de flesta gimbals är anpassade efter goprokameror så det vart byte till en sån. Klart nöjd med kameran hittills.

Kommer mestadels filma från quadrokopter och på vintrarna en hel del skidåkning. Håller fortfarande på att lära mig kameran, vilka inställningar som lämpar sig bäst till flygning, skidåkning mm här är mitt senaste test, tyvärr valde quadrokoptern att dra iväg själv och krascha på slutet men det vart en mjuklandning i allafall så allt klarade sig.
mackar
 
Status:
Inlägg: 16
Blev medlem: lör 07 jun 2014, 14:54

Re: Lansering av GoProForum.se!

Inläggav Adrian-H » sön 08 jun 2014, 14:21

mackar skrev:Kul med ett svenskt forum, är medlem på ett par utländska men det är alltid roligt när det kommer svenska alternativ.

Hej och välkommen hit! Visst är det kul med äntligen ett svenskt GoPro forum? Vi hoppas att ni får en rolig och lärorik tid här på GoProForum.se.

Är ganska nybliven goproägare, har använt Contourkameror under många år men de inte har uppdaterat sina modeller på ett tag, började dessutom flyga quadrokopter nyligen och de flesta gimbals är anpassade efter goprokameror så det vart byte till en sån. Klart nöjd med kameran hittills.

Kommer mestadels filma från quadrokopter och på vintrarna en hel del skidåkning. Håller fortfarande på att lära mig kameran, vilka inställningar som lämpar sig bäst till flygning, skidåkning mm här är mitt senaste test, tyvärr valde quadrokoptern att dra iväg själv och krascha på slutet men det vart en mjuklandning i allafall så allt klarade sig.

Tack för introduktionen. Det glädjer oss att ni är nöjd med kameran!
Tur att Quadro helikoptern klarade sig för att vi vill gärna se mer GoPro videor.
"Wear it. Mount it. Love it."
AdrianHaryana.com
Användarvisningsbild
Adrian-H
Admin
 
Status:
Inlägg: 495
Blev medlem: lör 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg


Återgå till Nyheter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron


© Copyright 2014-2019 https://goproforum.se