Hej! Nu har vi uppdaterat hela forumet till en ny och modernare version. Om ni inte kan logga in med erat gamla lösenord så använd jag har glömt mitt lösen länken. ⚠️

Wi-FI BacPac

Diskutera om alla tänkbara GoPro tillbehör! GoPro Media Mod, Display Mod, Light Mod, KARMA Grip, Pro Handlebar / Seatpost / Pole Mount, Swivel Mount, OMNI (VR), LCD BacPac, Battery BacPac, 3D HERO System, Surf HERO Mount, Tripod Mount, Chest Mount m.m.
R
Rafal Alsaour
Inlägg: 1
Blev medlem: 16 okt 2018, 11:48

Wi-FI BacPac

Inlägg av Rafal Alsaour »

Hej
Jag har köpt mig en Hero 2 HD och köpte till en ny Wi-FI BacPac, i instruktionerna så står det att man måste uppdatera Wi-FI BacPac innan användning, vilket jag tror jag gjorde, men nu efter det så slutar Wi-FI ikonen visas på Wi-FI BacPac när jag startar den. Är det någon som har råkat ut för samma problem och hur skulle man kunna lösa det ?
Användarens profilbild
adrian
Admin
Inlägg: 498
Blev medlem: 03 mar 2012, 15:26
Ort: Göteborg

Re: Wi-FI BacPac

Inlägg av adrian »

Hej Rafal!

Först och främst se till att använda senaste mjukvaran för er kamera. Den kan ni hämta här, https://gopro.com/update/hdhero2.

Sedan så verkar det som att något kanske gått snett vid uppdateringen.

Följ gärna anvisningarna på den här länken, https://community.gopro.com/t5/Mounts-A ... /td-p/4031.

Det är på engelska så säg till om något är oklart. :)

Vänliga hälsningar
//Adrian
"Wear it. Mount it. Love it."
Skriv svar